Heureka
Letní tábor - akce pro děti i dospělé

Samurajové

Logo 2005Píše se rok 1588. Země Nippon je již více než sto let sužována nemilosrdnou občanskou válkou, která vejde do dějin jako éra Sengoku Jidai (období válčících provincií). Božský císař Ahoida Motiko je izolován na svém kjótském hradu a moc shógunů z rodu Ašikaga patří minulosti. Zemí se pohybují desetitisícové armády všech druhů samurajů, ašigarů a bojovníků sohei, které se pro svého knížete, označovaného jako daijmó, snaží získat nezpochybnitelné vítězství. Ve hře není zrovna málo - vláda nad celou zemí z titulu nejvyššího vojenského velitele Shóguna. Je to období cti, statečnosti a loajality.

Pomaluje se schyluje k rozhodující bitvě, která rozhodne o dalším osudu země Nippon. Nastane éra Imagawa, Oda, Mori, Hojo, Shimazu, nebo se celá země rozpadne na jednotlivé provincie v rukou nezávislých samurajů - róninů? Kdo ví? To teprve ukáže další vývoj. O všem rozhodne 13 let bojů, taktických manévrů rodů, které nevyhnutelně spějí k rozhodující bitvě u Sakigahary.

Vládcem země Nippon se stane rod, který dokáže pod svou moc získat nejvíc provincií.





Tábor je připraven tak, aby děti byly co nejvíc v přírodě, měly dostatek pohybu a aktivit. Plánujeme akční hry, bojovky, noční mise, táboráky i diskotéky. Celotáborovou hru vyhraje ta koalice (spojená z oddílu mladších a starších dětí), která bude mít nejvíc rytířů (cesta je to trnitá), dokáže získat dostatek zkušeností, bohatství a moudrosti.

Program tábora je plný atraktivních, zajímavých aktivit a her, které budou rozhodovat o vítězi a jsou zaměřeny:

na sílu - bojovky, celotáborová strategie, pohybovky.
na mysl - děti vymýšlí pravidla, nová kouzla, plánují ty nejlepší strategie a postupy
na tvorbu - příprava rozcvičky, „open scéna“, kreslení, malba, zpěv, vaření, oslavy i rituály.

Co nesmí a nebude chybět ani letos táborům s Heurekou?

  • Želváci: individuální i kolektivní
  • Mnoho nových celotáborovek
  • Strategie – hra, ve které rozhodnutí stratégů ovlivňuje další táborové dění – všechno souvisí se vším :-)
  • Bojovky: Kybernet, Boj o věže, finálová bitva Boj o vlajky…
  • Zbraně: VK, PbK, UD, FB, obušek, sekera, štít, katapult a vejcomet.
  • Přežívání v přírodě, vaření a spaní pod širákem.
  • Táborák a zpívání ze zpěvníku.
  • Večerní nástupy a scénky.
  • Mlaďáky.
  • Noční hry a dobrodružství.

Zapisy z deníku samuraje


Heureka na Facebooku