Heureka
Letní tábor - akce pro děti i dospělé

KROTITELÉ DUCHŮ


Logo 2019

Spojením energie dobra se krotitelům duchů podařilo vyhnat Prastarého – ducha zla Hastura i jeho mocného nohsleda Ithagua do jiné dimenze. Vstupní brána do našeho světa byla zapečetěna, opatřena silnou ochranou a je pečlivě střežena strážci brány.

Nejdříve se zdálo, že naši stateční krotitelé duchů budou bez práce. Ukazuje se však, že Prastarý má mnoho uctívačů, kteří se všemi možnými prostředky pokouší o spojení s ním a připravují jeho příchod na tento svět. Ostražitost, statečnost, vzájemná spolupráce, přátelství a odvaha budou nezbytné pro zajištění budoucnosti města Mladroscha.

Není přece možné, aby se ve městě zase děly značně podivné věci. Není jich málo! Průhledná zelená příšera se zabydlela v městské knihovně, obyvatele spořádané chatičky číslo 12 vystrašily nepřirozené úkazy v jednom z kufrů, jiný duch podobný Mikimauzovi řádil v místním hotelu. Brzy je zřejmé, že tyto případy mají nějakou tajemnou souvislost a že vyhnání Hastura zdaleka nestačí.

Krotitelé duchů jsou jedinou šancí pro záchranu města. Mají odvahu, intuici, vědomosti a schopnost hledat nové možnosti, jak ochránit obyvatele před těmito nadpřirozenými bytostmi? Obstojí vybaveni ektoplazmovými kanóny, pastmi na duchy a speciálními přístroji v boji proti přesile roztodivných duchů?

Tábor je připraven tak, aby děti byly co nejvíc v přírodě, měly dostatek pohybu a aktivit. Plánujeme akční hry, bojovky, noční mise, táboráky i diskotéky. Celotáborovou hru vyhraje ta koalice (spojené z oddílu mladších a starších dětí), která dokáže ochránit největší část města před nebezpečím.

Program tábora je plný atraktivních a zajímavých aktivit, které budou rozhodovat o vítězi a jsou zaměřeny:

na sílu - bojovky, celotáborová strategie, pohybovky.
na mysl - děti vymýšlí pravidla, nová kouzla, plánují ty nejlepší strategie a postupy
na tvorbu - příprava rozcvičky, „open scéna“, kreslení, malba, zpěv, vaření, oslavy i rituály.

Co nesmí a nebude chybět ani letos táborům s Heurekou?

  • Želváci: individuální i kolektivní
  • Mnoho „celotáborovek bude úplně nových
  • Strategie – hra, ve které rozhodnutí stratégů ovlivňuje další táborové dění – všechno souvisí se vším :-)
  • Bojovky: Kybernet, Boj o věže, finálová bitva Boj o vlajky…
  • Zbraně: VK, PbK, UD, FB, obušek, řemdich, sekera, štít, katapult a vejcomet.
  • Přežívání v přírodě, vaření a spaní pod širákem.
  • Táborák a zpívání ze zpěvníku.
  • Večerní nástupy a scénky.
  • Mlaďáky.
  • Noční hry a dobrodružství.

Heureka na Facebooku