Číslo 12 ze dne 19.8.2005
Shógun online
Dvanáctý den - Kamikadze
Kamikadze
Vládce Hidejoši se rozhodl k velkolepému plánu - útoku na Koreu. Cesta k novým provinciím a územím bohatým na nerostné suroviny vedla přes moře a její úspěch bytostně závisel na dodávce potravin, rýže a zbraní. Tímto úkolem byly pověřeny rody Imagawa, Oda, Mori, Hojo, Shimazu. Mezi nimi se mělo rozhodnout, který se stane výhradním dodavatelem a dokáže z těchto bojových operací v daleké Koreji vytěžit nejvíce.
Vody Japonského moře jsou rozděleny mezi jednotlivé rody a jsou na nich ostrovy, kde lze vytěžit mnohé, co potom pomůže rodu k vítězství.Na každý ostrov je nutné dopravit členy rodu, kteří budou získávat to, co je možné
Úkoly lodí :
SAHARA
Loď postupně přiváží závodníky na start hry s daleké vyprahlé sahary, kteří jsou vděční, že se mohou smočit - namáčí trika do bazzénuí a ždímají do připravené nádoby.
Strunatka Gergelova
Lodě nakládají zvlášť drahý materiál - nafouknuté balónky a s těmi musí absolvovat úsek moře, kde je hojný výskyt Strunatky Gergelova (mořský ďábel)
Ostrov Quelpart I.
Zde jsou obrovské zdroje jeskynní moudrosti, roušek tajemna a tam mohou rody získat velké množství koku, které se do hry počítají - rod tam pošle Dzito, kteří hraji piškvorky, luští šifry, hádají hádanky, doplňují přísloví...
Boj proti róninům
Loď přiváží na bojiště v borovém háji bojovníky, kteří se pokusit získat maximální počet životů od vedoucích. Ti jsou vyzbrojeni Kusari gama, štítem.
Ostrov Quelpart II.
Dovezou se 3 Gojo Sonin, kteří tam po dobu, která je vymezena, navlékají korálky
Rychlostí plavba
Vody Japonského moře jsou rozděleny mezi jednotlivé rody a jsou na nich ostrovy, kde lze vytěžit mnohé, co potom pomůže rodu k vítězství.Na každý ostrov je nutné dopravit členy rodu, kteří budou získávat to, co je možné
Úkoly lodí :
SAHARA
Loď postupně přiváží závodníky na start hry s daleké vyprahlé sahary, kteří jsou vděční, že se mohou smočit - namáčí trika do bazzénuí a ždímají do připravené nádoby.
Strunatka Gergelova
Lodě nakládají zvlášť drahý materiál - nafouknuté balónky a s těmi musí absolvovat úsek moře, kde je hojný výskyt Strunatky Gergelova (mořský ďábel)
Ostrov Quelpart I.
Zde jsou obrovské zdroje jeskynní moudrosti, roušek tajemna a tam mohou rody získat velké množství koku, které se do hry počítají - rod tam pošle Dzito, kteří hraji piškvorky, luští šifry, hádají hádanky, doplňují přísloví...
Boj proti róninům
Loď přiváží na bojiště v borovém háji bojovníky, kteří se pokusit získat maximální počet životů od vedoucích. Ti jsou vyzbrojeni Kusari gama, štítem.
Ostrov Quelpart II.
Dovezou se 3 Gojo Sonin, kteří tam po dobu, která je vymezena, navlékají korálky
Rychlostí plavba